Αναζήτηση
  • Xristina Iakovidou

Ύπνος και Διατροφή



Πώς μπορεί η διατροφή να συμβάλει στην καλύτερη ποιότητα ύπνου;

Υπάρχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και ορμόνες, ζωτικής σημασίας για έναν υγιή

και ξεκούραστο ύπνο, πολλά από τα οποία μπορούμε να τα προμηθευτούμε από τα

τρόφιμα.

Μελατονίνη: πιθανότατα την έχετε ακουστά ως την «ορμόνη του ύπνου».

Παράγεται φυσικά στο σώμα, αλλά μπορούμε επίσης να την προμηθευτούμε από

τρόφιμα όπως φιστίκια, αμύγδαλα, γάλα, goji berries, βρώμη, κριθάρι, ρύζι.

Τρυπτοφάνη: ένα απαραίτητο αμινοξύ, που απαιτείται για την παραγωγή

σεροτονίνης, την «ορμόνη της χαράς» , συμβάλλοντας έτσι, σε έναν υγιή ύπνο.

Βρίσκεται σε τρόφιμα όπως αυγά, καρύδια, ψάρια, γαλοπούλα, γαλακτοκομικά,

αβοκάντο.

Μαγνήσιο: πολύ σημαντικό μέταλλο για να βοηθήσει το σώμα μας να χαλαρώσει

και να κοιμηθούμε βαθιά. Το συναντάμε σε πολλά τρόφιμα όπως ξηρούς καρπούς,

σπόρους, γαλακτοκομικά προϊόντα, μπανάνα.

Ασβέστιο: εξίσου σημαντικό μέταλλο, που βοηθά τον οργανισμό στην παραγωγή

μελατονίνης. Μπορούμε να το πάρουμε από μια ποικιλία τροφίμων όπως γιαούρτι,

τυρί, σαρδέλες, σπανάκι, μπρόκολο, αμύγδαλα, εμπλουτισμένα σε αβέστιο

δημητριακά.

Βιταμίνη Β6: απαραίτητη βιταμίνη για τη μετατροπή της τρυπτοφάνης σε

σεροτονίνη. Την συναντάμε σε τρόφιμα όπως μπανάνες, τόνος, αποξηραμένα

βερίκοκα, σπανάκι.

Αφεψήματα, όπως το χαμομήλι και η βαλεριάνα περιέχουν απιγενίνη, ένα

αντιοξειδωτικό που συνδέεται με ορισμένους υποδοχείς του εγκέφαλου μειώνοντας

την αϋπνία.

Κάποιες γενικές συμβουλές διατροφής για την αποφυγή διαταραχών ύπνου είναι οι

εξής:

  1. Περιορίστε την πρόσληψη καφεΐνης, ειδικά τις απογευματινές/βραδινές ώρες.

  2. Μετριάστε την κατανάλωση του αλκοόλ, καθώς μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας, ακόμη και αν στην αρχή νιώσετε υπνηλία.

  3. Προσπαθήστε να μην τρώτε πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου σας, ώστε να

  4. μην δυσκολέψετε την πέψη και να αποφύγετε επεισόδια παλινδρόμησης.

  5. Καλύτερα να αποφεύγετε τις έντονα πικάντικες και λιπαρές τροφές αργά το βράδυ.

27 προβολές0 σχόλια

Social 

To φαρμακείο μας

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Επικοινωνία

Αγ. Γλυκερίας 35 
111 47 Γαλάτσι

21 0213 1185

info@farmakeio-iakovidou

iakovidouquality@gmail.com

baf6c57a40ea8bae6c454f2c2baf5506.png
Screenshot_1.png

Για εσάς

Δευτέρα έως Παρασκευή:

8.00 π.μ - 9.00 μ.μ

Σάββατο: 8.00 π.μ - 4.00 μ.μ

piraeus-bank.jpg
eof-logo.jpg
Screenshot_3.png

Τώρα στο checkout μπορείτε να πληρώσετε και με την ηλεκτρονική σας κάρτα! 

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!

created by jpdesignstudio.com