Αναζήτηση
  • Xristina Iakovidou

Διατροφή στην περίοδο της νηστείας


Η περίοδος της νηστείας του Πάσχα πλησιάζει.

Γνωρίζετε ποια θα ήταν η καλύτερη διατροφική προσέγγιση για τις εβδομάδες που ακολουθούν; Κατά τη διάρκεια των νηστειών είναι σημαντικό να υπάρχει σωστός συνδυασμός των τροφίμων, ώστε να μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης ελλείψεων στην πρόσληψη θρεπτικών συστατικών. Λόγω της αποφυγής κατανάλωσης κρέατος, ψαριού, γαλακτοκομικών και αυγών, τα θρεπτικά συστατικά που πιθανόν να υπολείπονται είναι ο σίδηρος, η βιταμίνη Β12, η βιταμίνη D, το ασβέστιο, ο ψευδάργυρος, καθώς και οι πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας. Για να καλύψουμε την πρόσληψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας είναι σημαντικό να συνδυάσουμε τα όσπρια με δημητριακά, με σπόρους ή ξηρούς καρπούς. Καλοί συνδυασμοί αποτελούν φακές με ρύζι, ρεβύθια με πατάτα, φασόλια με σιτάρι, ρεβύθια με ταχίνι (χούμους), βρώμη με αμύγδαλα και ψωμί ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο Αναφορικά με τον σίδηρο, πλούσιες πηγές θεωρούνται τα θαλασσινά, τα όσπρια, τα σκούρα πράσινα λαχανικά, τα εμπλουτισμένα δημητριακά, τα αποξηραμένα φρούτα. Για την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τα τρόφιμα χρειάζεται ο συνδυασμός των τροφίμων αυτών με βιταμίνη C, όπως για παράδειγμα λεμόνι, χυμός πορτοκαλιού. Καλές πηγές ασβεστίου είναι τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, τα καρύδια, το σουσάμι, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα εσπεριδοειδή. Καλοί συνδυασμοί για αποθήκευση του ασβεστίου είναι μπιζέλι με αγκινάρες, γαρίδες με μπρόκολο, σπανάκι με πράσο και ρύζι. Όσον αφορά τη Β12 επιλέξτε θαλασσινά, γάλα σόγιας, εμπλουτισμένα δημητριακά και ίσως κάποιο συμπλήρωμα βιταμίνες να ήταν χρήσιμο. Πηγές ψευδαργύρου είναι τα θαλασσινά (ιδιαίτερα τα οστρακοειδή), τα φασόλια, τα μπιζέλια, οι κολοκυθόσποροι, τα κάσιους, τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα αποξηραμένα σύκα. Η αλήθεια είναι πως το ποσοστό απορρόφησης από τις φυτικές τροφές είναι λιγότερο συγκριτικά με τις ζωικές τροφές που περιέχουν ψευδάργυρο.

#nutrition #fitness #health #healthylifestyle #healthy #healthyfood #weightloss #diet #motivation #workout #gym #fit #wellness #food #lifestyle #fitnessmotivation #healthyliving #easter #healthyeating #fitfam #vegan #protein #training #exercise #nutritionist #eatclean #personaltrainer #foodie #weightlossjourney #fasting Είμαστε δίπλα σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Αγ. Γλυκερίας 35 Γαλάτσι 2102131185 https://www.farmakeio-iakovidou.gr

9 προβολές0 σχόλια

Social 

To φαρμακείο μας

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Επικοινωνία

Αγ. Γλυκερίας 35 
111 47 Γαλάτσι

21 0213 1185

info@farmakeio-iakovidou

iakovidouquality@gmail.com

baf6c57a40ea8bae6c454f2c2baf5506.png
Screenshot_1.png

Για εσάς

Δευτέρα έως Παρασκευή:

8.00 π.μ - 9.00 μ.μ

Σάββατο: 8.00 π.μ - 4.00 μ.μ

piraeus-bank.jpg

GR0501720770005077055666416  ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

eof-logo.jpg
Untitled-1.png